Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Podstawa prawna:

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005r w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności z wykonywanie tych czynności. (Dz. U z 2005 r Nr 58 poz. 504 z póź. zm.)
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926 z póź. zm.) o ochronie danych osobowych.
  3. Ustawa o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 256 poz. 2572 z póź. zm.)
  4. Statut Szkoły.
  5. Wewnątrzszkolny System Oceniania.
  6. Instrukcja Kancelaryjna SP 10
  7. Instrukcja o Składnicy Akt w SP10

W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:

  • Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • Księgi inwentarzowe,
  • Rejestr pracowników,
  • Ewidencja zastępstw, tego nie wiem robi to dyrektor
  • Protokoły Rad Pedagogicznych , Rady Rodziców,
  • Dzienniki zajęć pozalekcyjnych
  • Księga uczniów,
  • Księga ewidencji dzieci z obwodu
  • Księga druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr legitymacji szkolnych, ubezpieczeniowych pracowników
  • Rejestr legitymacji pracowniczych,
  • Rejestr korespondencji sekretariatu
  • Ewidencja czasu pracy pracowników niepedagogicznych
  • Ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • Ewidencja wyjść,
  • Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Rejestr wypadków przy pracy i wypadków uczniów,
  • Składnica akt dokumentacji szkolnej.
  • Ewidencja nieobecności w pracy ( zwolnienia lekarskie, dni opieki nad dzieckiem, urlop bezpłatny)
  • Ewidencja urlopów wypoczynkowych pracowników niepedagogicznych
  • Ewidencja osób korzystających z Funduszu Socjalnego,
  • Rejestr wydanych zaświadczeń,
  • Rejestr wydanych świadectw ukończenia,
  • Karty wycieczek szkolnych
  • Rejestr pobierania i zdawania kluczy,
  • Rejestr upoważnień,
  • Rejestr duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych,
  • Rejestr faktur,
  • Rejestr przesyłek poleconych.

Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Dokumentacja klasowa:

  • Dzienniki lekcyjne,
  • Sprawdziany, prace klasowe, testy,
  • Zeszyty uwag,
  • Protokoły z zebrań klasowych.

Powyższe dokumenty nauczyciel może udostępnić rodzicom z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Dokumenty szkolne znajdujące się na poniższej liście są udostępnione do wglądu na stronie BIP SP 10 i w bibliotece szkolnej:

  • Statut Szkoły,
  • Wewnątrzszkolny System Oceniania,
  • Podstawy Programowe,
  • Protokoły Rady Rodziców

Wydawanie zaświadczeń i duplikatów.

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005r w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności z wykonywanie tych czynności. (Dz. U z 2005 r Nr 58 poz. 504 z póź. zm.)

  1. Szkoła wydaje świadectwa, zaświadczenia, dyplomy i inne druki szkolne według zasad określonych w wyżej wymienionym rozporządzeniu.
  2. Na wniosek ucznia lub absolwenta, szkoła może wydać zaświadczenia dotyczące uczęszczania do SP 10
    Zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach.

Dokumenty udostępnia się powoływanym do tego organom kontrolującym po przedstawieniu upoważnienia na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Mikołaja Reja w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Ewa Baranowska
data: 29-03-2015
wytworzył: Wioletta Matuszczyk
data: 29-03-2015
data: 29-03-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 29-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1042